Dertdeva Teyze

Dertdeva Teyze

1 Eylül 2013 Pazar

TATİL DÖNÜŞÜ ( ÖFF YANİ )



TATİL DÖNÜŞÜ




   Burçak, yirmi günlük tatilinden sonra işine başlamıştı o gün. Ne kadar zordu, o güzel tatil günlerinden sonra yoğun iş temposuna geri dönmek. Hele de tatil bu denli uzun olunca, adapte olmak çok zordu. Ancak hayatın gerçeği de, güzel olan her şeyin bir sonu olduğuydu. 
   Burçak balık etli, basenli, ama güzel yüzlü bir kızdı. Pamuk gibi bembeyaz bir tene ama aksine de simsiyah iri gözlere sahipti. Anaç yapısı altında sevecen, şefkatli bir tipti. Sakin ruh halinden dolayı sevilen sayılan bir kızdı aynı zamanda. 
Kendisiyle aynı dönemlerde tatile gitmiş olan Cansu ile sabah karşılaşmışlardı. Cansu; esmer ince uzun, hafif göbekli ama sürekli mızmızlanan, ona buna söylenen daima huzursuz yapıya sahip bir kızdı...
Bu nedenle öğlen tatilinde karşılaştıklarında da; Burçak içinden '' eyvah '' demişti.
Yemek esnasında ve sonrasında sürekli Cansu'dan, kilo aldığına dair mızmızlarını dinleyip durmuştu. Kahve molasında bile durmaksızın devam etmişti o mızmızları.
- '' Öff yine çok kilo aldım. Şu göbeğime bak. Ben oturunca o da benimle beraber kucağıma oturuyor'' diye.
Açıkçası Burçak'ın kafası şişmişti artık. Kendisinin de basenleri biraz genişti. Ancak olduğu gibi kabullenmişti ve her haliyle seviyordu kendini. Bu nedenle Cansu'yu anlamakta zorluk çekiyordu da...
Dayanamayıp Cansu'ya biraz da gülerek biraz da sıkılarak :

- '' Hakikaten yaaa o göbek bende olsaydı mahvolurdum.'' diyebilmişti sonunda.
Cansu ise hırçın bir şekilde: 

- '' Sen kendine bak. O basenler bende olsaydı ben çoktan intihar etmiştim'' diye sataşmıştı.
Burçak ise, böyle bir şeyle karşılaşacağını bildiğinden hazırlıklıydı zaten.
Hemen cevap verdi:
- '' İyi diyorsun, hoş diyorsun canım ama; sen her daim o göbeği, önünde görüyorsun. Ben basenlerimi arkamdan görmüyorum ki. Onu da görenler düşünsün banane'' deyince.
Cansu bir şey diyememişti.... Ne diyebilirdi ki. Burçak mantıken haklıydı.

İlerleyen zaman içerisin de Cansu durgunlaşmış ve hiç konuşmamıştı bile. Tüm arkadaşları da, Burçak'ın sayesinde rahata kavuşmuştu. Huzurlu huzurlu çalışmalarına devam edebilmişlerdi böylece.


- Dertdeva Teyze -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder